Felmerült már benned, hogy megjelenj a közösségi médiában?

Problémás számodra? Nem tudod mikor foglalkozz ezzel, mert nem érsz rá?

Nem tudod hogyan kellene ezt jól csinálni?

A mobiltelefonok elterjedésével mindenki szinte minden nap, a nap bármely szakaszában böngészi a közösségi oldalakat. Reggel felkelés után, este lefekvés előtt, vagy éppen ebédszünetben. Annyi hír, poszt özönlik a szemünk elé, hogy valljuk be, az igazán figyelemfelkeltő posztokra figyelünk csak oda. 

De, nem is olyan egyszerű ilyen posztokat gyártani! Ráadásul újra és újra. Aki már próbálta, tudja. 

Miért pont a közösségi média felületek? Azért, mert egyre több vállalkozás jelenik meg ezen a két közösségi felületen. Annyira tért hódít, hogy lassan kiszorít minden mást! Miért? Azért, mert egyszerű, látványos, és képi megoldásokkal teli. Ráadásul a néző átirányítható a saját weboldalunkra is.

Miért jó a közösségi média felület használata?

Fájl:Red check.svg – WikipédiaKétirányú kommunikáció felhasználásán alapul

Fájl:Red check.svg – WikipédiaA cégek így vásárlóik felé nem csak tartalmakat közvetítenek, de közvetlenül kapcsolatba is lépnek velük

Fájl:Red check.svg – WikipédiaKözvetlenebbé teszi a kommunikációs folyamatot, így bizalmat kelt

Fájl:Red check.svg – WikipédiaOlyan tartalmak generálásán alapul, amely a közösségi oldalak felhasználói között terjednek megosztással 

Fájl:Red check.svg – WikipédiaA tartalom megosztása után visszajelzéseket kapunk a felhasználóktól kommentek, kedvelések, megosztások alapján

Fájl:Red check.svg – WikipédiaAz elemzések révén több információt kapunk a célközönségről

Fájl:Red check.svg – WikipédiaIngyen tudjuk a későbbiekben szolgáltatásainkat vásárlóink igényére szabni.