Felmerült már benned, hogy megjelenj a közösségi médiában?
Problémás számodra? Nem tudod mikor foglalkozz ezzel, mert nem érsz rá?
Nem tudod hogyan kellene ezt jól csinálni?
A mobiltelefonok elterjedésével mindenki szinte minden nap, a nap bármely szakaszában böngészi a közösségi oldalakat. Reggel felkelés után, este lefekvés előtt, vagy éppen ebédszünetben. Annyi hír, poszt özönlik a szemünk elé, hogy valljuk be, az igazán figyelemfelkeltő posztokra figyelünk csak oda.
De, nem is olyan egyszerű ilyen posztokat gyártani! Ráadásul újra és újra. Aki már próbálta, tudja.

Miért pont a közösségi média felületek? Azért, mert egyre több vállalkozás jelenik meg ezen a két közösségi felületen. Annyira tért hódít, hogy lassan kiszorít minden mást! Miért? Azért, mert egyszerű, látványos, és képi megoldásokkal teli. Ráadásul a néző átirányítható a saját weboldalunkra is.

Miért jó a közösségi média felület használata?
Kétirányú kommunikáció felhasználásán alapul
A cégek így vásárlóik felé nem csak tartalmakat közvetítenek, de közvetlenül kapcsolatba is lépnek velük
Közvetlenebbé teszi a kommunikációs folyamatot, így bizalmat kelt
Olyan tartalmak generálásán alapul, amely a közösségi oldalak felhasználói között terjednek megosztással
A tartalom megosztása után visszajelzéseket kapunk a felhasználóktól kommentek, kedvelések, megosztások alapján
Az elemzések révén több információt kapunk a célközönségről
Ingyen tudjuk a későbbiekben szolgáltatásainkat vásárlóink igényére szabni.