Ezért vagy itt
Szeretnél egyedi, neked készített arculati terveket, amely majd előbbre viszik a vállalkozásodat?
Arculat, ami igazán Te vagy
Amikor vállalkozást indítasz, fontos, hogy megismerjenek, felismerjenek és megkülönböztessenek.
Csak rá kell néznie bárkinek egy logóra, egy megjelenésre, és már be is ugrott, hogy kihez tartozik. Lásd a jó öreg télapó a piros kamionnal...
Ezért az arculattervezés az első, legfontosabb tényező egy vállalkozás kommunikációjában.
Még nem mondtál el semmit a termékedről, a szolgáltatásodról, és már is felhívta magára a figyelmet. Már egyfajta megbízhatóságot, minőséget üzen annak, aki látja.

Hogyan adhatod el a szolgáltatásod, vagy a terméked?
Be kell csomagolnod! Vonzóvá kell tenned!
Ez az, ami segít?
Gondold csak meg, ha neked is választanod kell két olyan termék között, amelyekből az egyik egy tetszetős, design-os , elegáns csomagolásban van, a másik viszont egy nem túl vonzó, nem túl tetszetős csomagolásban van. Melyiket választod? Melyik után nyúlsz először a polcon?
Ugye megbízhatóbbnak, vonzóbbnak tartod a szép külsőbe, a jó minőségű csomagolásban található terméket? Azt sugallja, hogy a tartalma is ilyen minőségű.
Mi a helyzet a másik csomaggal? Abban is jó minőségű lehet a termék, de mégsem az után nyúlsz, nem azt választod.

Miért ne lehetne a Te terméked vagy szolgáltatásod is ilyen?
Napjainkban egyre több módon és egyre több felületen jelenhetünk meg. Fejezd ki azt, amit képviselsz a saját arculatoddal!
Mind az, ami a vásárlót a cégre emlékezteti, mind az, amit egyfajta csomagolásnak nevezhetünk, az az arculati elemek része.

Egy frappáns logó, ami csak a Tiéd!
Egy szépen kialakított brand, ami csak téged képvisel, egy egységes megjelenés, amiről mindig Te jutsz eszébe annak, aki találkozik vele. Hol találkozik vele? Mindenhol. A cégtáblán, a weboldalon, a közösségi média felületeken, a hirleveleidben.
Az online megjelenés mellett ne felejtsük el, hogy minden kézzel fogható anyagon is megjelennek a cég arculati elemei, a névjegykártyától kezdve a reklámanyagokon keresztül a szórólapig, vagy egy reklám kulcstartóig.

Fontos, hogy az emberek megjegyezzék a vállalkozás által létrehozott, az általa képviselt márkát, minőséget, komoly, megbízható benyomást keltve a vásárlóban.
Gondold csak végig! Mi az, ami leginkább Téged képviseli? Mi az, amiről mindenkinek a Te terméked vagy szolgáltatásod, vagyis a Te céged jut eszébe?
Egy jól kialakított arculat, mindig és mindenhol felismerhetővé, később is ismertté tesz!

Mire van szükség ehhez?
Első lépésként, hogy felvedd velem a kapcsolatot.
Ezen felül előzetes megbeszélésekre, a termékeid vagy a szolgáltatásaid felmérésére, konkrétan mivel foglalkozol, milyen termékkel vagy szolgáltatással rendelkezel. Milyen célközönséget célzol meg? Hol, milyen formában szeretnéd tudatni a világgal, hogy létezel? Hol, milyen formában szeretnél megjelenni?

A közös egyeztetéseket követően készülnek el az arculati elemek tervei, amelyeken folyamatosan csiszolunk, amíg olyanná nem válnak, hogy teljesen azt érezd, igen ez az, ez olyan, amelyre vágytam, amire büszke vagyok.
Mit foglal magában az arculatterv?
Az első lépés, a logó megtervezése. A márkanév kiválasztása után, egy logó az, egy szolgáltatás azonosítására szolgáló egyedi, jól felismerhető jel, ami egyedivé tesz, amely mindenhol megjelenik, minden felületen megtalálható. Ehhez fontos a színvilág meghatározása, a használandó betűtípusok kiválasztása.
A továbbiakban erre épül aztán a névjegykártya, a webes arculat, a közösségi média megjelenés, a szórólap, plakát, hirlevél, ajándékkártyák tervezése. Amikorra hirdetésre kerül sor, már minden készen áll ahhoz, hogy minden platformon felismerhetővé váljon a cég.
Vedd fel velem a kapcsolatot, hogy kialakítsuk a vállalkozásod megjelenését!
Amennyiben nem a teljes arculati elemekre van szükséged, vagy a meglévő elemek áttervezéséről van szó, akkor is segítségedre lehetek!








