Mi az a közösségi média marketing?
A közösségi média marketing az, amikor egy szervezet, vagy vállalkozó közösségi platformokat használ marketingcélokra.
Alapelve, hogy az ügyfeleket ott kell elérni, ahol a szabadidejüket töltik – ez sokaknál a közösségi média.
Nálad is felmerült már a kérdés, hogy hogyan kellene erre időt szakítanod?

Nehézséget okoz az, hogy miről írjál?
Milyen hosszú tartalmat jeleníts meg?
Milyen képet használj?
Mikor tedd ki a posztodat?
Kit fogsz elérni?


Mi a közösségi marketing célja?
A közösségi média marketing célja lehet a márkaismeret terjesztése, a branding megerősítése, az új ügyfelek megszerzése, a meglévő ügyfelek megtartása, illetve egyfajta ügyfélszolgálat biztosítása.

Ma már a világ sokkal inkább a szórakoztatásról, informálásról szól, mint a konkrét eladásösztönzésről!
Sokkal hatékonyabb ezen a platformon az olyan kommunikáció, amely önmagában is értéket képvisel: így a megosztásokkal úgy érhetjük el célközönségünket, vásárlóinkat, hogy ők nem érzik ezt reklámnak – így nem is utasítják el!
A felhasználók közti együttműködés alakítja az oldal tartalmát. Így nem csak egy személy, vagy szervezet munkája határozza meg a tartalmakat, hanem az egész közösség.
Az oldalakon használható multimédia eszközök, mint fotók, videók, egymással való megosztása segíti a Te terméked hírnevének terjedését is, amely végeredményben vásárláshoz, konverziókhoz vezet!
A közösségi média felületének jó használata
Kétirányú kommunikáció felhasználásán alapul
A cégek így vásárlóik felé nem csak tartalmakat közvetítenek, de közvetlenül kapcsolatba is lépnek velük
Közvetlenebbé teszi a kommunikációs folyamatot, így bizalmat kelt
Olyan tartalmak generálásán alapul, amely a közösségi oldalak felhasználói között terjednek megosztással.
A tartalom megosztása után visszajelzéseket kapunk a felhasználóktól kommentek, kedvelések, megosztások alapján,
Az elemzések révén több információt kapunk a célközönségről
Ingyen tudjuk a későbbiekben szolgáltatásainkat vásárlóink igényére szabni.
